متن آهنگ وطن یعنی
قر و قاطی
درود به تو گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی

باز قلم به دست دنبال حس نابم
پس تو هم بیا تو حال قصه با من
و باز قلمِ که حس کنه گرمیه بدنو
حال قراره بنویسه معنی وطنو
وطن یعنی نون به نرخ پونصدی خوردن
یعنی لبخندی تلخ روی صورتی پر غم
وطن یعنی از هموطنت تو سری خوردن
تو رو به جرم نذاشتن روسری بردن
وطن یعنی غرش خون یه حیوون بی سر
یعنی سکهٔ طلا یه میلیون و سیصد
وطن یعنی اینکه پول از راه پر غم دراری
یعنی حتی پول یه بال مرغم نداری
وطن یعنی تنها جیبته واست رایگان
مجبوری زندگی کنی با هر سایه بان
وطن یعنی زجر بکش تا آخر پای جان
مثل قوم آوارهٔ آذربایجان
وطن یعنی اشک ناموس رو کاغذ سفیدت
یعنی چشم داشتن به خواهر رفیقت
وطن یعنی مرگ بهتر از تحمل یه درد / یعنی کودک آزاری توسط یه مرد
این احساس فرداس که فریاد درداس / و این کمکاست در ماست که از ماست که بر ماست
و این درخواست بر جاست که سرباز تنهاست / و این چشمان سرباز به مردان و زنهاست
من به حرف زور و نا حق پا نمیدم / من تو سختیا به راحت وا نمیرم
در دلم درد دلو عامیانه میگم / در دلم جز ایران نامی راه نمیدم
من به حرف زور و نا حق پا نمیدم / من تو سختیا به راحت وا نمیرم
در دلم درد دلو عامیانه میگم / در دلم جز ایران نامی راه نمیدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 / 7 / 1392برچسب:متن آهنگ وطن یعنی,حامد فرد,وطن یعنی,
ارسال توسط Amin Aslanpoor

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 14134
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2